Ontvang De Gratis Tips!
Direct Toegang
X
Ontvang De Gratis Tips!
50% Complete
Naar wie en waarheen mag ik de tips sturen?

Page content

Hij was woedend op mij

Ik wil een opmerkelijk verhaal met je delen.
Afgelopen week, ontving ik een email van een man die woedend op mij was. Letterlijk.

Het onderwerp van zijn email was :”Jullie zijn NIET anders dan €###&*% A###…”

De inhoud van deze email was zo vulgair en weerzinwekkend dat ik het niet zal herhalen, omdat ik weet dat je hierdoor diep beledigd kunt zijn, onbedoeld natuurlijk, maar … het is mogelijk.

Hoe dan ook, deze man bleef maar zeggen dat er maar één manier was om een business te laten groeien.

En dat dat alles te maken heeft met het bouwen van relaties, het uitdelen van product sampels, brochures en het geven van “persoonlijke” presentaties.

En wat ik bespreek, heeft niets met deze items te maken (hoewel ze kunnen werken).

Ik laat andere (jou) zien, hoe je systematisch je business kunt laten groeien met behulp van van krachtige en bewezen marketing technieken, vergelijkbaar met wat je zou vinden in anderen sectoren.

Het geschreven woord, het gesproken woord en beheersing van het Internet voor het genereren van leads en zelfs het inschrijven van businesspartners

Zijn nummer stond onder aan de email – ik moest ‘m gewoon even bellen.

Wat hij zei schokte me !

“Ik begrijp niet waarom jullie andere leren om GEEN persoonlijke meetings te doen, zodat je mensen leert kennen voor dat je ze sponsort – dat is NIET in  het belang van de business eigenaar”.

Dit was het niet letterlijk, maar het komt wel heel dicht bij de boodschap die hij had.

Eerlijk gezegd, IK HEB ZELFS NIET GETRACHT HET TE WEERLEGGEN. Dat had geen zin. Hij was overtuigd van zijn gelijk en dat is oké.

Toen Gino en Terry in 2003 hun 30 jarige marketing ervaring op netwerkmarketing gingen toepassen, werd deze manier nog door niemand onderwezen.

Nu, zeker, zijn er zo’n handvol anderen (en ook zij hebben goede informatie) die veel van dezelfde technieken onderwijzen en toepassen.

Maar wie ben ik om deze man te vertellen hoe hij zijn bedrijf moet uitvoeren? Het zou een eindeloze welles nietes strijd geworden zijn. Hij had “gelijk”en ik ging hem niet overhalen om daar anders over te denken.

Dat is niet mijn taak en dat zou het voor jou ook niet moeten zijn. ( bv. Als andere nee zeggen. Het laten groeien van een business heeft niets te maken met pushen en overtuigen.)

Mijn punt is dit ;
 
Er zijn vele manieren om een business te laten groeien, ECHTER… (en dit is belangrijk) als je enorme wilt groeien in een relatief korte tijd, zijn er twee belangrijke dingen die moeten worden verkregen :
.
  1. Opleiding – je moet marketing leren begrijpen. Dit bereik je door het lezen en bestuderen van andere die weten wat ze doen en waar ze mee bezig zijn. Marketing is marketing. Het maakt helemaal niet uit in welke industrie je dat toepast. (Gino en Terry hebben deze kennis sinds begin jaren 90 gebruikt bij de service industrie, netwerkmarketing, call centers en tal van andere industrieën.
  2. Actie & toepassing. Zonder actie, mag iemand alle kennis van de wereld hebben maar dat heeft geen enkel nut.
    Knowledge is king, but applying it, is what makes a business a business”.

Het is de kennis, consequent toegepast in een bedrijf.

Dat maakt het verschil  tussen mensen die maandelijks maar net hun kosten kunnen dekken versus mensen die iedere maand een 5 of 6 cijferig inkomen verdienen.

Maak je geen zorgen over mensen zoals de man hier boven, datzelfde verhaal kan, op een andere manier, gebracht worden door een prospect die nee zegt tegen jouw product. Het maakt niet uit.

Zodra je éénmaal de ware kunst en wetenschap meester bent van het laten groeien van een business, zal je je ook realiseren dat dit echt niets te maken heeft met het verkopen van wat dan ook. Het heeft alles te maken met positioneren en het hebben van prospects die jou benaderen.

Als je op zoek bent naar meer dan een dozijn uur aan “stap-voor-stap” instructie over hoe je zelf te positioneren in de markt (ongeacht wat je vermarkt), heb je deze informatie nodig. Je business smeekt er om.

Jaag niet zelf op prospects – leer hoe ze jou gaan benaderen, in grote getale.

Je kunt dit leren door hier te klikken
 
Ps. Wil je werkelijk uitgebreid leren hoe je met je business naar de top komt, met live training calls, persoonlijke begeleiding van Terry en nog heel veel meer. Stuur mij dan een mailtje met je naam, telefoonnummer, dan neem ik contact met je op. Vermeldt ook met welk bedrijf je werkt en hoeveel jaar je met mlm bezig bent.

Comment Section

0 reacties op “Hij was woedend op mij

Plaats een reactie


*


background: rgba(255, 255, 255, 0.73);
Phoenix WebsitePhoenix Website